בדיקת דירה שניה

בדיקת דירה שניה – קנייה מוצלחת מתחילה כאן

סקר עדכני שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מגלה נתון מדהים. שלושים אחוז מרוכשי הדירת מיד שנייה גילו לאחר הכניסה לדירה כי בדירה יש בעיות וליקויי בנייה שהם לא ידעו עליהם. הסקר מדווח כי עלות התיקונים של ליקויי הבנייה עלולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. בדירה מיד שנייה, בניגוד לדירה חדשה, אין תקופת אחריות. קניתם דירה מיד שנייה וגיליתם ליקויי בנייה? מוכר הדירה לא ישא באחריות ועלות השיפוצים תוטל עליכם. כדי להימנע מהוצאות כספיות, מעוגמת נפש ומצער רב, חייבים לבצע בדיקה מקצועית. בדיקת דירה שניה תחשוף בפניכם את כל הליקויים ותיתן לכם כלי בעל עוצמה כדי להעריך את כדאיות העסקה ואת מחיר הנכס.

 

בדיקת בדק בית לאחר רכישת דירה מיד שנייה

בדיקת בדק בית לפני רכישת דירה מיד שנייה היא בדיקה חיונית כדי לבדוק את כדאיות הרכישה.

בדיקת בדק בית בדירה מיד שנייה מאתרת ליקויי בנייה ליקויי בנייה ומעריכה את עלות התיקונים. את עלויות התיקון של ליקויי הבנייה שאותרו יש להוסיף למחיר הדירה. לא אחת רוכשים רבים החליטו לוותר על הקנייה בשל ההוצאות הנלוות הגבוהות אשר מייקרות את מחיר הדירה מעבר למחירה הריאלי.

בדיקת בדק בית תסייע לכם לנהל משא ומתן עם המוכרים על אודות מחיר הדירה, אם יתגלו בבדיקה ליקויים משמעותיים, תוכלו להוזיל את מחיר הדירה.

אף אחד לא רוצה להיכנס לדירה בעלת ליקויי בנייה המסכנים חיים. בדיקת בדק בית בדירות מיד שנייה תאתר ליקויי בנייה העלולים לגרום לאסון, מוטלת עליכם החובה לתקן אותם.

בדק בית בדירה ישנה

דירות ישנות רבות עלולות לסכן חיים. אם אתם מתגוררים בדירה ישנה, חשוב לבצע בדיקה תקופתית אחת לכמה שנים כדי למנוע סכנת חיים.

חברות הביטוח אשר מבטחות דירות ישנות דורשות לבצע אחת לכמה שנים בדיקת בדק בית. אם יש לכם פוליסת ביטוח כדאי לבדוק האם חברת הביטוח מכסה את עלות הבדיקה.

 

בדיקת דירה שניה – עשו זאת בעצמכם

מצאתם דירה המתאימה לתקציב ולצרכים שלכם, הדירה נראית יפה ומבטיחה? הזמינו בדיקת דירה שניה מקצועית. לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע מומחה בתחום, ערכו כמה בדיקות לבד כדי לגלות האם קניית הדירה כדאית והאם כדאי להזמין בדיקה מקצועית.

בדקו מחוץ לדירה – בדקו את הסביבה שבה נמצאת הדירה, האם יש בה מוסדות חינוך קרובים? האם יש בה גינת משחקים? האם יש בה מטרדים העלולים לפגוע באיכות החיים כמו כביש סואן, מפעל מרעיש, ריחות לא נעימים ועוד.

קירות הבניין – העיפו מבט בלתי מקצועי אל קירות הבניין החיצוניים, האם יש סדקים בקירות? האם חיפויי הקירות נושרים, האם יש סימני רטיבות?

לובי וחדר מדרגות – האם חדר המדרגות נקי ועונה על הציפיות שלכם? האם יש מעלית? האם היא תקינה? מה מצב הריצוף ואיך נראה המעקה בחדר המדרגות?האם המדרגות יציבות?

מצב הדירה בפנים – הביטו במרצפות, האם הן שקועות, האם יש עליהן כתמים? כתמים במרצפות מעידים, בדרך כלל על בעיות רטיבות, ומה עם חיפויי הקירות? האם יש אריחים שנשרו?

סדקים בקירות – התבוננו היטב, האם אתם מגלים סדקים עבים בקירות ? סדקים עבים בקירות עלולים לגרום לבעיות בטיחות.

איתור נזילות – בקשו מהמוכר לערוך בדיקה פשוטה. סגרו את כל הברזים בדירה, גם את ברזי הניאגרה. הביטו בשעון המים, אם הוא ממשיך לעבוד סימן כי יש בעיות של נזילת מים בדירה.

בדיקת דירה שניה – רק בדיקה מקצועית מגלה ליקויי בנייה

אחרי שקיבלתם תשובות משביעות רצון בבדיקה הראשונית שערכתם זה הזמן להזמין מומחה בתחום בדיקת דירה שניה. רק בדיקה של מומחה המצויד בידע ובציוד מתאימים תוכל להעריך באופן מקצועי את ליקויי הבנייה שבדירה. גם אם במבט שטחי הנראית נראית יפה ומבטיחה , אתם עלולים להיות מופתעים, רוב ליקויי הבנייה אינם נראים בעין בלתי מקצועית.

חברת "ארבע קירות – ביקורת מבנים ובדק בית" היא החברה המובילה בתחום בדיקת דירה שניה. הודות לעובדי החברה המקצועיים, לניסיון הרב ולציוד החדיש והעדכני, מומחי החברה ידעו לגלות מאות סוגים של ליקויי בנייה. חשוב לדעת כי ליקויי בנייה רבים עלולים לסכן את חיי הדיירים והוצאות התיקון עלולות להגיע לעשרות אלפי שקלים.

בדיקת דירה יד שניה מקצועית כדי לבדוק את אורך החיים האפקטיבי של הדירה. אורך חיים אפקטיבי הוא הערכה אומדן של כמה זמן תחזיק הדירה מעמד ללא שיפוצים ותחזוק יסודי. אף אחד לא רוצה לגלות זמן קצר אחרי הכניסה לדירה חדשה כי עליו להשקיע עשרות אלפי שקלים בשיפוצים ופעולות תחזוק נדרשות.

בדיקה מקצועית לאיתור ליקויי בנייה כדי להיות בטוחים כי ביצענו עסקת נדל"ן מוצלחת. ליקויי בנייה עלולים להשפיע על איכות החיים בדירה, גם ליקויי בנייה אסתטיים וברור שליקויי בנייה בטיחותיים. בעיות נזילות, בעיות רטיבות, בעיות במערכות החשמל, ליקויי בנייה בשלד המבנה, בידוק לקוי ועוד פוגעים באיכות החיים של הדיירים ומורידים את ערך המבנה. כדי למנוע עוגמת נפש הזמינו את המומחים.

בדיקה מקצועית תבדוק אם קיימים מפגעים סביבתיים כמו למשל אנטנות סלולאריות, מפעלים המזהמים את האוויר ועוד. בדיקה מקצועית תבדוק ברשות המקומית את התוכניות העתידיות לפיתוח האזור. אולי תחת חלון ביתכם עתיד להיסלל כביש רב מסלולים? חשוב לקבל את כל הנתונים האלו ועוד כדי לשמור על איכות החיים לאורך זמן ועל ערך הנכס.

בדיקת דירה שנייה תבדוק חריגות בנייה. חריגות בנייה יכולות להיות גם חריגות קלות כמו לדוגמה, סגירת מרפסת. הרשות המקומית רואה בבעלי הנכס את האחראים לביצוע החריגות. כדי להימנע מקנסות יש לוודא כי אין חריגות בנייה או לחילופין לדרוש מהמוכר לקבל רישיון על תוספות הבנייה שביצע.

אל תהססו ועל תוותרו על בדיקת דירה שניה. קונים רבים חוששים להפסיד את הדירה ומוותרים על בדיקה מקצועית. אם המוכר אינו מסכים להמתין ימים ספורים עד שתקבלו את תוצאות הבדיקה כנראה יש לו מה להסתיר. אל תצטרפו לנתוני הסטטיסטיקה העגומים, אל תעשו טעות ואל תוותרו על הבדיקה.

בסיום בדיקת יש שניה תקבלו חוות דעת מקצועית. חוות הדעת תפרט את כל ליקויי הבנייה שנמצאו בצירוף צילומים. חוות הדעת תיתן דרכים לתיקון ליקויי הבנייה ותתמחר אותם לפי המחיר הריאלי בשוק הנדל"ן. חוות הדעת היא כלי רב עוצמה שיעזור לכם להחליט האם קניית הדירה כדאית מבחינה כלכלית ובמקרים רבים גם תעזור לכם להוזיל את מחיר הדירה.

קניית דירה שנייה – איך נדע להעריך את מחיר הדירה?

קיימות שלוש דרכים מקצועיות להעריך את שווי הדירה.

הדרך הראשונה היא השוואת מחיר הדירה לדירות בעלות נתונים דומים, האזור, גודל הדירה, גיל הדירה, מצב הדירה, באיזה קומה נמצאת הדירה ועוד. בדרך זו נעקוב אחרי עסקאות דומות שבוצעו באזור ונקבל הערכה באשר למחיר הדירה.

הדרך השנייה היא חישוב הכנסות והטבות שונות. אם קנינו נכס להשכרה, לדוגמה, חישוב ההכנסות הצפויות מהנכס ייתן לנו הערכה על שווי הדירה.

הדרך השלישית, הנפוצה ביותר, היא חישוב העלויות. בדרך זו מחשבים את מחיר הקרקע, את מרכיבי הדירה משקללים הכול ביחד, מחברים את הסכומים ומקבלים הערכת מחיר. אם מתגלים בדירה ליקויי בנייה, יש להכניס אותם בשקלול כל המרכיבים. זכרו, ליקויי בנייה הם אחד הגורמים לירידה במחיר הדירה. כדי לדעת שביצעתם עסקת נדל"ן מוצלחת אתם חייבים לבצע בדיקת דירה שניה.

תנו לנו לעזור לכם! חברת "ארבע קירות – ביקורת מבנים ובדק בית" צברה ידע וניסיון רב בתחום בדיקת דירה שניה. אנו נשמח להעמיד את הידע ואת הניסיון לעזרתכם.