ליקויי בנייה

לצערנו הרב, למרות שאנחנו חיים בעידן מודרני שיש בו תקנות מאוד ברורות לגבי בניה, בפועל לא פעם מתגלים ליקויי בנייה כאלה ואחרים. הליקויים יכולים להיות מסוגים שונים ומגוונים, החל בנזילות ועד רטיבות או בעיות חשמל. לפעמים הליקוי קשור לאיטום ולעיתים ליציבות הכללית של הבניין.

מה שבטוח זה שאיש מאתנו לא היה רוצה לקנות דירה ולגלות תוך כמה חודשים שהנכס למעשה מלא בליקויי בנייה שהופכים את החיים בו להרבה פחות נעימים. תוהים איך אפשר להימנע ממצב כזה? פשוט מאוד: עוד לפני שחותמים על עסקת רכישה של נכס כזה או אחר פונים אל חברת שעוסקת במתן שירותי בדק בית.

איך ניתן לאתר מבעוד מועד את כל הליקויים

לא אחת קורה שאנחנו נכנסים לדירה והיא נראית מושלמת: היא צבועה בלבן, הכול בה נקי ולעיתים היא אפילו נראית חדשה. עם זאת, זה עדיין לא אומר שהאיטום בה תקין או שאין בה בעיות שונות של אינסטלציה ולכן, אם אתם רוצים לאתר ליקויי בנייה מראש – אתם חייבים לפנות אל המומחים.

מי שלא מבין בתחום הזה יתקשה בדרך כלל לאתר את הליקויים השונים שכן מדובר על בדיקות מעמיקות שצריך לבצע. לכן, לא רק שכדאי לכם לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש, אלא גם רצוי לברר האם הם מחזיקים את הציוד המתקדם ביותר בתחום.

האם איתור ליקויי בנייה זה שירות שעולה הרבה?

אתם מנסים לחסוך איפה שרק אפשר כי גם ככה עסקת רכישת הנכס מכבידה עליכם מאוד מבחינה כלכלית? אם כך, דעו שאומנם אפשר להבין ללבכם, אך בפירוש לא כדאי לוותר על שירותיה של חברת בדק בית. כמו כן, כיוון שיש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום הזה, אנחנו יכולים לראות גם מחירים מגוונים.

זה אומר שלא תמיד כשתפנו אל חברה כזאת להזמנת שירותיה תידרשו לשלם מחירים מופקעים, כך שאין לכם סיבה לחשוש. פנו אל חברה או שתיים מהתחום הזה עוד היום, בקשו הצעות מחיר ופנו אל החברה הכי מוצלחת שיש. אחרי שתקבלו את הדו"ח לגבי הליקויים השונים תוכלו להחליט האם אתם ממשיכים עם העסקה ורוכשים את הנכס או לא.