איתור נזילות לפני קניית דירה

מזל טוב! החודשים האחרונים היו החודשים העמוסים ביותר בחייכם, השגתם את ההון האישי המספיק ולקחתם משכנתא לשם רכישת הדירה הראשונה שלכם. אנו לא רוצים לבאס אתכם אך רגע לפני רכישת הדירה אנו ממליצים לכם לבצע בדק בית הכולל בדיקת אינסטלציה שתמנע ממכם הוצאות עתידיות מיותרות. שנתחיל?

טוב נו, זו רק נזילה קטנה…

לפעמים אנו נוטים לראות מצבים של נזילות וטפטופים קטנים כמצבים קלים שאפשר להתגבר עליהם, אך עלינו להבין שבמקרים מסוימים זאת יכולה להיות בעיה הנמצאת בתוך מערכת הצינורות הביתית. גם אם אתם לא רואים את הנזילה בזמן אמת אנו ממליצים טרם רכישת דירה להשתמש בשירותיהם של חברה מקצועית לשם איתור נזילות, בדיקת מערכות האינסטלציה והערכתם.

מדובר בבית חדש מקבלן – למה שתהיה נזילה?

מאחר ואתם משקיעים כמות הון לא מבוטלת גם כאשר מדובר בבית חדש בפרויקט מגורים חדש עליכם לוודא את מצב האינסטלציה הביתית. במקרים מסוימים קבלנים רבים כתוצאה מהרצון לחסוך בעלויות הבינוי או מרשלנות מבצעים עבודת אינסטלציה שלא עולה בקנה אחד עם אמות המידה המקצועיות. עלינו לזכור שהדוח שאנו מקבלים מהקבלן בנוגע לדירה הוא דוח ניטרלי אשר בא "לכסתח" אותו ברוב המקרים. לכן אין תחליף לבדיקה מטעמנו גם כשמדובר בבית חדש מהניילונים.

מעבר לנזילות הנראות לעין עלינו להבין שיש גם נזילות סמויות, רובנו נוטים לא להתייחס לעובדה זו מאחר ונזילות אלו עדיין לא נראות לעין אך במקרים מסוימים הם מסוכנות אף יותר מאלו הגלויות. אנו לא ממליצים לכם לעבור את התהליך לבד ולהזמין בעל מקצוע שידע לאמוד את מצב האינסטלציה הביתית.

תפסתם אותי לא מוכן – כבר רכשתי את הדירה

גם אם לא זכרתם, או שמא זה לא עולה לכם בראש עדיין לא מאוחר. תוכלו לבצע בדק בית הכולל בדיקת אינסטלציה ואיתור נזילות גם לאחר הרכישה. בדיקה שכזו תעזור לכם לדעת את המצב העכשווי של דירתכם, לדעת איך להיערך לעתיד מבחינת צנרות ולא להגיע למצבים לא נעימים.

בנוסף, אם מוצג בפניכם דו"ח שונה המעיד על מצב צינורות תקין ובממצאים יעלה שלא – תוכלו לעבור אל הליכים משפטיים ולדרוש את הכסף שמגיע לכם לשם התיקון. מאחלים לכם שמעבר הדירה יעבור בהצלחה!