כמה עולה לנו בדק בית?

היום בעשור השלישי של המאה ה -21 כמעט כל אדם יודע שאחד הצעדים החשובים ביותר בעת רכישת דירה חדשה היא בדק בית. עם זאת, אנשים רבים אוהבים להסתמך אך ורק על הויזואליות וההבטחות שניתנו להם בעל פה ומעדיפים לחסוך כסף. האם בדק בית יכול לחסוך לנו כסף לפני רכישת דירה חדשה? אין לנו צל של ספק שכן.

בדק בית – מה העלות?

כאשר אתם מחפשים בגוגל – "בדק בית מחירים" לא תמיד אתם מקבלים את האומדן הנכון לגבי המחיר. ישנם עשרות משתנים לפיהם משתכלל המחיר הסופי של הבדיקה. חשוב לדעת שכל חברת בדק בית מציעה סוג אחר של בדיקות ונותנת את הדגש לדברים שונים, לכן המחירים עשויים להשתנות בהתאם למאפייני הבדיקה. פרמטר נוסף משפיע הוא מה הם הבדיקות הנדרשות שעלינו לשים עליהם את הדגש, לצורך העניין במקרה של רכישת דירה יד 2 במבנה ישן נצטרך לבדוק לעומק את האינסטלציה הביתית יותר מאת אריחי השיש. גם לגודל הנכס יש חשיבות גדולה בעת התמחור.

אנו ממליצים לכם לא לקחת את עניין המחיר כפקטור קובע לחברה מולה תעבדו, עלינו לבדוק מול החברה את רמת מקצועיותה,  נוכל לעשות זאת בעזרת תיק עבודות, לשמוע על חוג לקוחותיה ואף לדבר עימם. ספוילר: חברה מקצועית שמכבדת את עצמה תנהל דף פייסבוק או אתר אינטרנט פעיל שיעיד על פועלם.

בדק בית שעושה את ההבדל

אמנם בדק בית הוא לא עסק זול, טווחי המחירים בין החברות הם אסטרונומיים ולעיתים לא מובנים – בעיקר מושפעים ממוניטין החברה, סוג האנשים שעובדים בחברה(האם מדובר במומחים בתחומם ועוד). בין אם נרצה או לא בדק בית הוא הליך אשר יכול לחסוך לנו עשרות אם לא מאות אלפי שקלים על ליקויים עתידניים שלא ידענו עליהם ואף להוזיל את מחיר הנכס משמעותית במעמד הקנייה. ההמלצה הרווחת היא לבצע בדק בית מקיף לפני רכישת דירה. חסכתם כל כך הרבה לדירה החדשה, אתם רוצים להתחיל לחסוך שוב לתיקונים שלא לקחתם בחשבון? שיהיה במזל בדירה החדשה!