איך בוחרים חברת בדק בית

הכנתם את הקרקע לקראת רכישת הדירה החדשה בפרויקט מגורים חדש, הכל נראה מושלם ומוכן כבר לאכלוס. עם זאת, במקרים רבים לאחר מעבר דירה מתגלים ליקויים רבים אשר עולים לנו בסופו של יום ביוקר ואף מפחיתים את ערך הנכס. בדק בית טרם רכישת דירה יכולה לשנות את המשחק כולו. הישארו איתנו.

בדק בית – לא על גדר המלצה

בדק בית היא לא בדיקה הנמצאת בגדר המלצה, כאשר אנו רוכשים דירה חדשה במסגרת פרויקט חדש או שמא עוברים לדירת יד שנייה או שלישית עלינו לבצע בדק בית במטרה לבדוק האם ישנם ליקווי בנייה או אי עמידה בתוכניות התמ"א השונות. אף אחד לא רוצה לקנות חתול בשק.

תהליך רכישת דירה הוא אחד מן הצעדים המשמעותיים שחווים זוגות צעירים ומשפחות כאחד, בדק בית עוזר להם לתכנן נכון את ההשקעה שלהם ולהימנע מליקויים שיגרמו להם להשקיע כסף נוסף בעתיד. בעזרת חברה מיומנת המתעסקת בבדק בית נוכל לבדוק את המבנה, האם מתגלים בו ליקויי בניה שונים, נוכל להוציא דוח הערכת מצב מסודר עם רשימת התקלות, מחירן ואומדן. כך נוכל לקבל מצג אמיתי על הדירה אלייה אנו עומדים לעבור.

בין התקלות הנפוצות הנמצאות בהליך בדק בית ניתן למצוא: בעיות של אינסטלציה הכוללות נזילות ורטיבות, צנרת פגומה, יסודות הבית לא עומדים כראוי, בעיות אינסטלציה וביוב, ליקויים בבניית הקיר, חשמל ועוד – לאחר בדק בית מקיף הזוג יקבל מצג אמת בכל האמור לבית וכן יוכל לעמוד מול הקבלן במטרה להוזיל את מחיר הנכס בהתאם לכמות השיפצים הרלוונטית או שמא במקרים מסוימים אף להגיע להליכים משפטיים הכוללים פיצוי.

בדק בית – לא אצל כל אחד

לא כל חברה המציגה את עצמה כ-חברה הנותנת שירותי בדק בית היא חברה מוסמכת ורצינית. כאשר אנו מתחילים אינטראקציה אל מול חברת בדק בית עלינו לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים מעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים אשר יוכלו לתת חוות דעת אל מעבר לדו"ח ואף לתת ייעוץ, תיווך ושירותי קצה במקרה הצורך.