איך בוחרים חברת בדק בית?

אין ספק שאחד הדברים המרגשים שיכולים לקרות לכל זוג צעיר או משפחה זה תהליך רכישת דירה, אין זה משנה אם מדובר בדירה בפרויקט מגורים חדש או שמא דירה יד שנייה או שלישית. ההתרגשות תמיד תהיה אותה ההתרגשות, אך יש דבר שעלינו לעשות לפני מעבר הדירה המיוחל וחתימה על החוזה – בדק בית מקיף. בעזרת חברת בדק בית אמינה ומקצועית נוכל לבדוק את מבנה המגורים ואת הנכס שלנו על כל צורותיו ולקבל אינדיקציה מלאה איך נראה הנכס שלנו מבפנים והאם יש ליקוים כאלה ואחרים. בנוסף, חברת בדק בית מספקת דו"ח אשר יכול לשמש כאסמכתא משפטית במקרה הצורך וכ-אסמכתא לקבלן המוצגת מהנדסאי מוסמך לצורך תיקון ליקויי בנייה.

מהי בעצם חברת בדק בית?

חברת בדק בית היא בעצם חברה אשר מכילה בתוכה מכלול גדול של בעלי מקצוע אשר עוסקים בתחומי הנדסה שונים אשר מקנים להם את היכולת לאמוד ולבדוק בצורה הטובה ביותר ליקויי בניה ותכנון.

תפקידם של בעלי המקצוע המוסמכים בחברות בדק הבית היא לבדוק את המבנה באמצעות כל הכלים הטכנולוגים והלוגיסטים העומדים לרשותם על מנת לחשוף ליקוי בניה אשר עלולים לפגום במבנה, באיכות החיים או פערים בין תכנית הבנייה לבין הבנייה בפועל.

חברת בדק בית תגיע לנכס לפני הרכישה על מנת לאמוד את מצב הנכס ולהחליט אם מצבו תקין, בהנחה ומצבו לא יהיה תקין או בצמוד לתכנית אשר הוצגה על ידי הקבלן תוכלו להציג את הדוח אל מול הקבלן ולדרוש לשינוי, בהנחה ולא יסכים תוכלו להשתמש בדוח זה כאסמכתא משפטית לכל דבר.

אז איך אני בוחר חברת בדק בית מומלצת?

לבחור חברת בדק בית היא מלאכת מחשבת של ממש, אנו מאמינים שחיפשתם בגוגל וראיתם כבר שהשוק מוצף מאין ספור בעלי מקצוע וחברות קטנות וגדולות. אך עם זאת, אין להתפתות מההיצע הגדול, עלינו לבדוק לפני תחילת האינטראקציה שאנו עובדים מול חברה עם ניסיון ומוניטין של שנים בתחום, מי הם אנשי המקצוע שעובדים בחברה, מה תפקידם, מה ההכשרה שלהם ועוד. תוכלו לבקש מהחברה גם לשוחח עם אחד מלקוחותיהם על מנת לקבל מצג מהימן יותר על החברה. בונוס: היום כל חברה שמכבדת את עצמה מנהלת דף אינטרנט או דף פעיל ברשתות החברתיות, אל תהססו לבדוק!